Căutare
Ultimele subiecte
Top postatori
Bushido (54) |
| |||
ROCK.Mafia (48) |
| |||
EL.ReY (28) |
| |||
-Truxt (9) |
| |||
acnriamzayl (4) |
| |||
Doc (3) |
| |||
axwell (2) |
| |||
Argonauts (2) |
| |||
monstruletz15 (2) |
| |||
fallenangell (2) |
|
Administrator
Mar Noi 09, 2010 7:32 am Scris de EL.ReY
King.Of.Pain (Robert) joc pe urmatoarele servere:
S.5 http://s5.bitefight.ro/profile/player/100154 King.Of.Pain
S.14 http://s14.bitefight.ro/profile/player/17444 King.Of.Pain
S.5 http://s5.bitefight.ro/profile/player/100154 King.Of.Pain
S.14 http://s14.bitefight.ro/profile/player/17444 King.Of.Pain
Comentarii: 10
Radio ZU
NOUL UPDATE PE SERVERELE 1-13 FACK
Pagina 1 din 1
NOUL UPDATE PE SERVERELE 1-13 FACK
Continut 2.0
Noul script de lupta
1. Ideile din trecut
- Reducerea masiva a factorului de lupta aleatoriu ( "De ce iau bataie de la un jucator mai slab ca mine ?" )
Factorul aleatoriu din bitefight este extrem de ridicat in acest moment. Din aceasta cauza poti pierde lupte impotriva adversarilor clar mai slabi ca tine.
- Mai multa transparenta luptelor:
Efectele abilitatilor si a skill-urilor sunt dificil de inteles si nu pot fi citite din raportele de lupta.
- Abilitatile adjustate astfel incat efectul lor sa fie clar vizibil.
Noul script va lua in calcul fiecare punct de abilitate. In plus, toate abilitatile sunt egale.
2. Abilitati si valori
Forta - iti creste daunele ( damage-ul)
Dexteritatea - iti creste sansa de a lovi
Apararea - ii scade sansa de lovire a adversarului | creste numarul punctelor de viata
Rezistenta - ii scade daunele adversarului | creste regenerarea
Carisma - iti creste sansa speciala | scade sansa speciala a adversarului
Sansele de a lovi de baza si sansele de a lovi bonus - sunt luate impreuna pentru a calcula % sansei de a lovi si rani un adversar.
Daunele de baza si daunele bonus - Sunt luate impreuna pentru a calcula daunele (fixe) provocate intr-o lovitura adversarului.
Speciala de baza si speciala bonus - sunt luate impreuna pentru a calcula % sansei de a declansa o abilitate speciala ACTIVA.
Atacurile - numarul de atacuri pe care le savarsesti la fiecare tur de lupta (deobicei 1)
Viata - Cate daune poate primi creatura ta a noptii inainte de a fi nevoita sa isi revina.Daca in timpul luptei viata ajunge la zero vei pierde lupta.
Regenerarea - Cantitatea de viata pe care o recuperezi la fiecare ora.
3.a. Baza Vs Bonus
- Sansa de a lovi bonus, daunele bonus si speciala bonus sunt influentate de urmatoarele abilitati - ale tale si ale adversarilor tai.
- Sansa de a lovi de baza, daunele de baza si speciala de baza pot fi modificate doar de catre iteme si de catre unele abilitati speciale.
Ce inseamna acest lucru ? Hai sa spunem ca ai 12 puncte de baza de dauna si 10 puncte de dauna bonus. Deci, in mod normal, vei provoca cel putin 12 puncte de dauna impotriva oricarui adversar cu care te vei lupta.
3.b. Scriptul de lupta
O lupta se va desfasura pe un maximum de 10 runde.
Daca unul dintre oponenti ajunge la 0 viata va pierde lupta. (Dublu K.O. este o posibilitate ).
Dupa a zecea runda castigatorul este acela care a provocat cele mai multe daune.
Desfasurarea unei runde*:
A - Vreo abilitate speciala ACTIVA declansata ?
B - loveste-l!
C - Ai fost lovit? Raneste-l!
D - Inca in picioare ? Urmatoarea runda!
* ambii luptatori vor fi tratati ca si cand ar actiona simultan.
4. Abilitati speciale!
Vor fi o sumedenie de abilitati speciale ( aproximativ 100 sunt implementante pana la acest moment)
Ele sunt diferentiate in abilitati speciale ACTIVE si PASIVE.
Abilitatile speciale ACTIVE pot (dar nu trebuie) fi activate 1x (o data) pe lupta.
De exemplu: Ai 4 abilitati speciale ACTIVE si totul a decurs ok: Deci, fiecare dintre cele 4 abilitati vor fi declansate o data pe parcursul luptei.
Abilitatile speciale ACTIVE au o durata limitata de timp (in rundele luptei) - cu putin noroc poti dezlantui combo-uri ucigatoare.
Abilitatile speciale PASIVE servesc la apararea caracterului tau si sunt folosite in permanenta.
Cum pot sa invat aceste abilitati speciale ?
Fiecare caracter porneste cu o abilitate speciala ACTIVA: Buna si vechea lovitura dubla.
Punctele de abilitati speciale ulterioare pot fi cumparate cu aur ( punctele maxim disponibile sunt determinate de catre nivelul tau).
cu acele puncte poti sa iti construiesti caracterul dupa plac cu orice abilitate speciala dorita ( Apropo, acesta functie nu costa nimic aka moca). Toate abilitatile speciale vin cu o cerinta de nivel - se va merita daca vei avea rabdare - dar nu trebuie neaparat
Readjustarea abilitatilor speciale este disponibila in schimbul unei mici sume de pietre ale iadului.
5. "Valoarea luptei"
Cu noul script fiecare caracter va avea o "valoare a luptei" - calculata pe baza nivelului, skill-urilor si abilitatilor speciale.
Cautarea oponentilor la random va folosi de acum incolo "valoarea luptei" in loc de nivel.
% de aur castigat intr-o lupta victorioasa va fi deasemenea calculat in functie de "valoare luptei" ( a ta si a adversarului )
- Prin acest nou sistem de cautare aleatoriu vei beneficia de mai multe tinte pontentiale.
- Functioneaza in mod automat ca "n00b-protection".
In plus, "valoarea luptei" va fi folosita pentru luptele masive - veti primi mai multe informatii cand aceasta trasatura va fi implementata.
6. Adjustari ale echipamentului (Important!)
Ca o consecinta a noului script de lupta a trebuit sa refacem toate itemele...
Am incercat sa mentinem vechiul simt al itemelor cat de bine am putut - dar nu intotdeauna a fost posibl.
In general, acum toate itemele sunt echilibrate. Nu mai sunt iteme semnificativ mai slabe decat altele pentru acelasi nivel.
Deasemenea, preturile in aur au fost reparate - in principal, la levele mari, veti gasi niste reduceri de pret.
Punchfest (o noua optiune de razboi)
Poate fi ales la marimea formatiei din fereastra declaratie de razboi.
Punchfest comaseaza TOTI jucatorii ce s-au inscris pentru razboi, astfel se vor casapi unul pe altul in mod simultan.
Alianta castigatoare este cea care reuseste prima sa aduca viata tuturor oponentilor la zero.
Pentru acest tip de razboi "esenta" este folosita ca deobicei - este nivelul maxim de vitalitate pentru fiecare jucator in parte - netinand cont de cantitatea actuala ramasa.
Lupta este impartita in runde de batalie, precum le stiti. In fiecare runda toti participantii ataca o tinta. Selectarea tintei este influentata de valoarea luptei - atata timp cat mai sunt oponenti ramasi avand o valoare a luptei similara.
Este foarte probabil sa intampini mai mult de un oponent intr-o runda - sau ca tu impreuna cu alianta ta sa navaliti literalmente asupra ultimului adversar ramas in viata. Se mai poate intampla ca in aceeasi runda in timp ce tu ataci un adversar acesta sa atace la randul sau alt jucator.
Talentele si obiectele ce influenteaza caracteristicile inamicilor (spre exemplu talentul: Haina noptii) vor functiona pe TOTI oponentii ce sunt implicati in lupta impotriva ta intr-o runda.
Rezultatul carnagiului va fi afisat intr-un raport de lupta (diferit fata de cel cu care sunteti deja familiari) - poti alege daca vrei sa vezi rezultatele fiecare runde in parte - sau doar pe cele in care esti implicat direct (indiferent ca esti cel care ataca sau ca esti victima)
Caracteristici aditionale noi:
filtrare pe nivel pentru piata si negustor
Stapanul aliantei va fi invitat in mod automat in razboi, astfel luptele intre aliante vor avea intotdeauna loc. Acest lucru va fi valabil pentru ambele parti, daca aperi sau ataci. Daca cineva din alianta se inscrie in lupta, stapanul poate fi scos din formatie.
Noi potiuni
Optiune noua pentru lada
Vedere clasament imbunatatita
Noul script de lupta
1. Ideile din trecut
- Reducerea masiva a factorului de lupta aleatoriu ( "De ce iau bataie de la un jucator mai slab ca mine ?" )
Factorul aleatoriu din bitefight este extrem de ridicat in acest moment. Din aceasta cauza poti pierde lupte impotriva adversarilor clar mai slabi ca tine.
- Mai multa transparenta luptelor:
Efectele abilitatilor si a skill-urilor sunt dificil de inteles si nu pot fi citite din raportele de lupta.
- Abilitatile adjustate astfel incat efectul lor sa fie clar vizibil.
Noul script va lua in calcul fiecare punct de abilitate. In plus, toate abilitatile sunt egale.
2. Abilitati si valori
Forta - iti creste daunele ( damage-ul)
Dexteritatea - iti creste sansa de a lovi
Apararea - ii scade sansa de lovire a adversarului | creste numarul punctelor de viata
Rezistenta - ii scade daunele adversarului | creste regenerarea
Carisma - iti creste sansa speciala | scade sansa speciala a adversarului
Sansele de a lovi de baza si sansele de a lovi bonus - sunt luate impreuna pentru a calcula % sansei de a lovi si rani un adversar.
Daunele de baza si daunele bonus - Sunt luate impreuna pentru a calcula daunele (fixe) provocate intr-o lovitura adversarului.
Speciala de baza si speciala bonus - sunt luate impreuna pentru a calcula % sansei de a declansa o abilitate speciala ACTIVA.
Atacurile - numarul de atacuri pe care le savarsesti la fiecare tur de lupta (deobicei 1)
Viata - Cate daune poate primi creatura ta a noptii inainte de a fi nevoita sa isi revina.Daca in timpul luptei viata ajunge la zero vei pierde lupta.
Regenerarea - Cantitatea de viata pe care o recuperezi la fiecare ora.
3.a. Baza Vs Bonus
- Sansa de a lovi bonus, daunele bonus si speciala bonus sunt influentate de urmatoarele abilitati - ale tale si ale adversarilor tai.
- Sansa de a lovi de baza, daunele de baza si speciala de baza pot fi modificate doar de catre iteme si de catre unele abilitati speciale.
Ce inseamna acest lucru ? Hai sa spunem ca ai 12 puncte de baza de dauna si 10 puncte de dauna bonus. Deci, in mod normal, vei provoca cel putin 12 puncte de dauna impotriva oricarui adversar cu care te vei lupta.
3.b. Scriptul de lupta
O lupta se va desfasura pe un maximum de 10 runde.
Daca unul dintre oponenti ajunge la 0 viata va pierde lupta. (Dublu K.O. este o posibilitate ).
Dupa a zecea runda castigatorul este acela care a provocat cele mai multe daune.
Desfasurarea unei runde*:
A - Vreo abilitate speciala ACTIVA declansata ?
B - loveste-l!
C - Ai fost lovit? Raneste-l!
D - Inca in picioare ? Urmatoarea runda!
* ambii luptatori vor fi tratati ca si cand ar actiona simultan.
4. Abilitati speciale!
Vor fi o sumedenie de abilitati speciale ( aproximativ 100 sunt implementante pana la acest moment)
Ele sunt diferentiate in abilitati speciale ACTIVE si PASIVE.
Abilitatile speciale ACTIVE pot (dar nu trebuie) fi activate 1x (o data) pe lupta.
De exemplu: Ai 4 abilitati speciale ACTIVE si totul a decurs ok: Deci, fiecare dintre cele 4 abilitati vor fi declansate o data pe parcursul luptei.
Abilitatile speciale ACTIVE au o durata limitata de timp (in rundele luptei) - cu putin noroc poti dezlantui combo-uri ucigatoare.
Abilitatile speciale PASIVE servesc la apararea caracterului tau si sunt folosite in permanenta.
Cum pot sa invat aceste abilitati speciale ?
Fiecare caracter porneste cu o abilitate speciala ACTIVA: Buna si vechea lovitura dubla.
Punctele de abilitati speciale ulterioare pot fi cumparate cu aur ( punctele maxim disponibile sunt determinate de catre nivelul tau).
cu acele puncte poti sa iti construiesti caracterul dupa plac cu orice abilitate speciala dorita ( Apropo, acesta functie nu costa nimic aka moca). Toate abilitatile speciale vin cu o cerinta de nivel - se va merita daca vei avea rabdare - dar nu trebuie neaparat
Readjustarea abilitatilor speciale este disponibila in schimbul unei mici sume de pietre ale iadului.
5. "Valoarea luptei"
Cu noul script fiecare caracter va avea o "valoare a luptei" - calculata pe baza nivelului, skill-urilor si abilitatilor speciale.
Cautarea oponentilor la random va folosi de acum incolo "valoarea luptei" in loc de nivel.
% de aur castigat intr-o lupta victorioasa va fi deasemenea calculat in functie de "valoare luptei" ( a ta si a adversarului )
- Prin acest nou sistem de cautare aleatoriu vei beneficia de mai multe tinte pontentiale.
- Functioneaza in mod automat ca "n00b-protection".
In plus, "valoarea luptei" va fi folosita pentru luptele masive - veti primi mai multe informatii cand aceasta trasatura va fi implementata.
6. Adjustari ale echipamentului (Important!)
Ca o consecinta a noului script de lupta a trebuit sa refacem toate itemele...
Am incercat sa mentinem vechiul simt al itemelor cat de bine am putut - dar nu intotdeauna a fost posibl.
In general, acum toate itemele sunt echilibrate. Nu mai sunt iteme semnificativ mai slabe decat altele pentru acelasi nivel.
Deasemenea, preturile in aur au fost reparate - in principal, la levele mari, veti gasi niste reduceri de pret.
Punchfest (o noua optiune de razboi)
Poate fi ales la marimea formatiei din fereastra declaratie de razboi.
Punchfest comaseaza TOTI jucatorii ce s-au inscris pentru razboi, astfel se vor casapi unul pe altul in mod simultan.
Alianta castigatoare este cea care reuseste prima sa aduca viata tuturor oponentilor la zero.
Pentru acest tip de razboi "esenta" este folosita ca deobicei - este nivelul maxim de vitalitate pentru fiecare jucator in parte - netinand cont de cantitatea actuala ramasa.
Lupta este impartita in runde de batalie, precum le stiti. In fiecare runda toti participantii ataca o tinta. Selectarea tintei este influentata de valoarea luptei - atata timp cat mai sunt oponenti ramasi avand o valoare a luptei similara.
Este foarte probabil sa intampini mai mult de un oponent intr-o runda - sau ca tu impreuna cu alianta ta sa navaliti literalmente asupra ultimului adversar ramas in viata. Se mai poate intampla ca in aceeasi runda in timp ce tu ataci un adversar acesta sa atace la randul sau alt jucator.
Talentele si obiectele ce influenteaza caracteristicile inamicilor (spre exemplu talentul: Haina noptii) vor functiona pe TOTI oponentii ce sunt implicati in lupta impotriva ta intr-o runda.
Rezultatul carnagiului va fi afisat intr-un raport de lupta (diferit fata de cel cu care sunteti deja familiari) - poti alege daca vrei sa vezi rezultatele fiecare runde in parte - sau doar pe cele in care esti implicat direct (indiferent ca esti cel care ataca sau ca esti victima)
Caracteristici aditionale noi:
filtrare pe nivel pentru piata si negustor
Stapanul aliantei va fi invitat in mod automat in razboi, astfel luptele intre aliante vor avea intotdeauna loc. Acest lucru va fi valabil pentru ambele parti, daca aperi sau ataci. Daca cineva din alianta se inscrie in lupta, stapanul poate fi scos din formatie.
Noi potiuni
Optiune noua pentru lada
Vedere clasament imbunatatita
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|
» Dusmanii aliantei PROTECTORII
» Schimb Cont sv 5
» Schimb cont sv 10
» NOUL UPDATE PE SERVERELE 1-13 FACK
» Cum trebuie sa joci pe server 14...
» cumpar iteme de la lvl 38 in sus..srv 4
» vand orvris..srv 4
» Jucatori Problema?